درمان زگیل تناسلی بسیار مهم است
نوشته شده توسط : Amy

Treatment for genital warts is very important
بعد از این که با زگیل ناحیه تناسلی تشخیص داده می شود، اولین چیزی که شما باید در نظر است در مورد درمان و مراقبت از خود، نه هزینه. این مقاله با تمرکز بر این نگرانی است.
صورت زگیل تناسلی
داشتن زگیل تناسلی، بیماران باید درمان مناسب، با توجه به اندازه و تعداد زگیل را انتخاب کنید. و رفتن به دکتر برای درمان. اجتناب از درمان خود را در مورد به تأخیر انداختن درمان. و قبل از تصفیه، تحقیقات.
آیا به اندازه کافی در طول درمان استراحت و جلوگیری از خستگی. میوه ها و سبزیجات بیشتری بخورید. منطقه آلوده به غالبا، شستشو و خشک و تمیز نگه دارید.
درمان برای زگیل تناسلی
درمان لیزری: معمولا، درمان لیزر CO2 انجام می شود. برای زگیل در مهبل (واژن) است، بر روی آلت تناسلی یا اطراف مقعد،. برای تک زگیل، یک عمل جراحی می تواند زگیل را جدا. برای گسترش زگیل، 2-3 عمل جراحی برای از بین بردن آنها مورد نیاز است. معمولا زگیل در 3 ماه بعد از حذف بازگشت.
کرایوتراپی: کرایوتراپی زگیل تناسلی توسط انجماد آنها با نیتروژن مایع از بین می برد.پزشک نیتروژن مایع و اطراف زگیل صدق می کند. این بافت را منجمد کرده و را به زگیل ناپدید می شوند. شما ممکن است احساس سوزش خفیف تا متوسط ​​در طول درمان داشته باشد.
برداشتن جراحی
برای زگیلهای بزرگ که پاسخ به دارو نیست، پزشکان آنها را کاهش دهد.
این خطر برای عود را افزایش می دهد.
به توجه زیاد به ناحیه تحت درمان به رعایت آیا زگیل دوباره در 3 ماه پس از عمل جراحی بسیار مهم است. اگر زگیل در 3 ماه بر نمی گرداند، شما باید شانس کم برای عود. اگر زگیل نمی آیند در یک سال، به این معنی درمان است. پس از حذف، استفاده از کاندوم برای جلوگیری از دادن آن به شریک زندگی.
همچنین شما می توانید Keyouwang را به منظور جلوگیری از بازگشت استفاده کنید. این می تواند HPV غیر فعال برای جلوگیری از عود.

http://www.genitalwartstop.com/genital-warts-treatment/425.html





:: برچسب‌ها: genital warts treatment ,
:: بازدید از این مطلب : 2950
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: